Jak kupować?
Zakupy w naszym sklepie to wyjątkowo łatwy proces.Należy tylko:
1. Dokonać rejestracji (jeśli nie ma konta) lub zalogować się (w przypadku posiadania konta).
2. Znaleźć interesujący Państwa produkt na podstronie SKLEP.
3. Dodać towar do koszyka, klikając na umieszczony obok produktu przycisk DO KOSZYKA. 
4. Dokonać edycji zawartość koszyka klikając w „Twój koszyk” w prawym górnym rogu strony.
5. Upewnić się, że wybrane produkty oraz ich ilości są zgodne z zapotrzebowaniem.
6. Zweryfikować adres dostawy i ewentualnej faktury oraz wybrać sposób wysyłki i metodę płatności.
7. Wysłać do nas zamówienie zatwierdzając je przyciskiem POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE.

UWAGA!!! TAX FREE ODZYSKAJ VAT ZAPŁACONY W NASZEJ HURTOWNI

Warunki zakupu 
1. Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Zamówienia złożone do godz. 10:00 będą wysłane w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godz. 10:00 zostaną wysłane w następnym dniu roboczym. Zamówienia  złożone w piątek zostaną nadane w poniedziałek, a ich doręczenie nastąpi we wtorek. Zamówienie złożone w dni wolne  (weekendy i święta) nadane zostanie pierwszego dnia powrotu do pracy.
3. Każde zamówienie potwierdzane jest przez Sprzedawcę w postaci wiadomości przesłanej automatycznie na wskazany przez Klienta adres e-mail. 
4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
5. W przypadku zamówień sprzętów do wyposażenia salonów czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim wypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

Warunki płatności
1. Paczkę wysyłamy za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze towaru) lub po przedpłacie na konto bankowe.
2. Koszt dotyczący dostawy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wynosi: 
    ◦ 15,00 zł: wysyłka  za pośrednictwem Poczty Polskiej (przy zamówieniu do 300 zł),
    ◦ 15,00 zł: wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (przy zamówieniu do 300 zł),
    ◦ 18,00 zł: wysyłka za pobraniem za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (przy zamówieniu do 300zł),
    ◦ 125,00 zł: wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (przy zamówieniu dużych sprzętów do wyposażenia salonów),
    ◦  wysyłka gratis - przy zamówieniu powyżej 300 zł - nie dotyczy sprzętów do wyposażenia salonów.
3. Przy zamówieniu na adres poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej koszt wysyłki wymaga indywidualnego uzgodnienia. 
4. W przypadku zakupu kilku produktów gabarytowych pracownik sklepu może skontaktować się w celu ustalenia kosztu transportu.

Warunki dostawy
1. Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy (pn. - pt. w godz.: 09:00 – 17:00, sobota w godz. 9:00 - 13:00).

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.